rahsia 3 perkataan

Semasa menonton video kedua “MENJUAL DENGAN BETUL” tempoh hari, saya belajar mengenai rahsia 3 perkataan dalam iklan.

kemudian saya baca pula perkongsian terbaru daripada tuan Bukhari, rupanya ada rahsia yang lebih hebat!

Banyak brand besar yang dibina oleh iklan-iklan yang geng Albert Lasker ni buat.

Cuba tengok senarai brand ni:
Sunkist orange
Kleenex
Kotex
Quaker Oat
Palmolive
Tayar Goodyear
Kismis SunMaid
…dan banyak lagi!

Banyak nama brand ni, dia yang bagi / tukar nama dari nama asal yang tak berapa nak laris.

Dia ni mati tahun 1952, tapi brand ni semua hidup sampai sekarang!

Satu lagi…

Rupanya sebelum John Kennedy bagitau pasal rahsia 3 PERKATAAN tu, semua iklan tak macam iklan yang kita tengok sekarang!

Sebelum tu, semua iklan macam berita je. “Ni ada produk baru. Ni ciri dia. Ni harga dia. Nah beli.”

Tu je!

Boring kan?

So…

Sejak tahun 1905, sejak si Albert Lasker diberitahu rahsia 3 PERKATAAN ni oleh John Kennedy, barulah wujudnya iklan macam yang kita nampak hari ni.

Dan dengan strategi itulah mereka bina banyak brand besar yang masih hidup sampai sekarang.

Apa dia rahsia 3 PERKATAAN tu?

Tengok video kedua pada 4 minit 26 saat, tuan Bukhari ada bagitau.

Kalau dah tengok, tengok lagi supaya boleh faham lebih lagi.

Usaha tangga kejayaan.

Kalau komplen je lebih tak mahu usaha, kita takkan ke mana, semuanya tak jadi, apa pun tak boleh!

KLIK SINI untuk tengok video kedua ni…

Cepat tengok, sebelum tutup esok!

Semoga bermanfaaat.

Amin ya rabb.

~ Eizil,

video 18 minit ini akan memberikan anda satu insight yang menarik. jika anda tak kisah mengenai iklan berkesan atau tidak, video PERCUMA ini mungkin bukan untuk anda.

KLIK SINI untuk tengok video ni sekarang jugak…